Klagande på mitt liv !

Jag hatar seriöst mitt liv.
Jag kan typ bara vara mig själv på en gång när jag är bakom någon skärm.
Jag får vänner svårt för att jag är tyst tills jag känner mig "säker" (inte säker som i skyddad).
Jag har svårt att vara mig själv från första början, jag har svårt att börja en konversation om det inte är med någon av mina nära vänner som jag har lätt att snacka med och dett är samma sak när jag är bakom en skärm och oftast är det bakom datorskärmen, jag skaffar "vänner" via datan och jag vet inte ens vem personen är (jag vet låter naivt typ) men på en hemsida som är i grunden skapad för tjejer upp till 12år men idag finns det många som är 20, 19, 18, 17, 16, 15år och även killar är medlemar där, det är där jag skaffar "vänner", är den personen jag aldrig kan vara ute i verkliga livet.


Och NEJ, jag sitter INTE inne vid datorn varje dag, jag umgås med mina kompisar och gör läxor oxå, men jag har lite svårare att umgås med mina kompisar för att typ ingen bor i Malmö.

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0