Kalla mig barnslig om du vill

Ja, kalla mig barnslig om du vill, men jag är mig själv och så är det med den saken!!!!
Jag spelar något som kallas gosupermodel.
Det är en sida som är skapad för tjejer upp till 12 år, men ni ska veta att det finns hur många som helst som är 15 - 22år. Det finns faktiskt killar oxå men dom är dock 10-12år. Det finns nästan inga som är under 12år, och man kan se det på hur dem skriver i olika diskutioner och deras bilder, tro mig om ni vill bryr mig ej!
Men jag skulle bli jätte glad om ni skulle kunna kolla in sidan åtminstonde.

klicka på länken här -->http://se.gosupermodel.com/
Och profilen som kommer är en moderator(som hjälper till och tar hand om sidan) och hon är 16 år och ett litet exempel på hur det är :)

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0