Blondie :P

Min Idol har färagt håret blondt, han är född blond men mer mörkblond, jag tyckte han var snygg i svart men nu när han nästan är platina så är han sååå mycket snyggare :D

haha vad intressant för er då :P haha men han och bandet gillar jag mycket men jag gillar ju deras musik lika mycket om inte mer eftersom musik är ALLT för mig :D


Han kanske liknar en tjtj mer (som dem flesta tycker, men det har med hans och hans tvillingbrors kvinnodrag i ansiktet). men det kan vara snyggt ibland på killar, det beror på :P

PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en bra dag! :)

2011-09-14 @ 10:09:35
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Linnea Söderström

ååååh, Bill är så söt och underbar! Och har världens vackrast röst :'D

2011-11-04 @ 16:42:52
Postat av: Joanna

Jag vet!!! men han är min... :P

2011-11-07 @ 01:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0