Bekräftat!

Nu är det bekräftat, eller kanske inte riktigt men min biologiska farfa är då död och hemsöker mitt rum. Mammas kompis berättade min historia för min mammas kompis något och då sa han " det luktar alkohol" (eller något liknande) och han visst inte att Pekka (min biologiska farfar) död. Jag sover inte på mitt rum längre och jag har blivit mycket piggare pga att andar drar energi från personer i närheten. På morgonen när jag går in på mitt rum så är det SVIN kallt och rummet är mindre än dem flesta rumen i huset men är kallare och det ska vara samma temperatur i alla rummen.

men ja, tro vad ni vill, alla har olika synpunkter på saker och ting ;)

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0