Lördag (sen)

Ja hej på er underbara läsare, jag har haft mycket att göra så jag tänkte uppdatera er lite grann från lördagen!!

Lördag:
vaknade tidigt för att jag och mamma skulle åka och äta Bruch (frukost/lunch) och fira en kompis till mamma. vi åkte till svedala outlet och jag snackade lite med Hanna (hanzila.blogg.se) :D fick reda på lite kuliga saker av henne :P men iaf, Jag (och dem andra) åkte cabbe (stavning). käkade tårta,

såg mammas kompis cd samling ca: 20000 st jag vet inte ha hade typ 20 svarta lådormed 200 i varje (singlar) sen hade han 3 stora hyllor med cd och sen hade han lite mer cd skivor sen hade han oxå 2 hyllor med LP skivor :o riktgigt många CD skivor säger jag bara :P

hyrde film och kollade på den senare på kvällen ( tidsvågen och det var en koreansk film :P)

Söndag:
Inte så mycket mest fixa till spex dagen :D

Måndag:
Sjuk :( missade spex, FAN jag blev jätte besviken :(

Tisdag:
lämnat in skåp nycklarna :D gjorde nationella muntliga i spanska och fick reda på att jag hade typ 4 poäng ifrån vg på nationella spanska hör eller läs förståelse och 3 poäng ifrån vg på läs eller hör förståelse :D blev shokad :o

på morgonen hade jag jätte svårt att andas :( sp jag var tvugen att springa ur från lektionen och skulle precis ha prov då :o och så fick jag vila hos skolsyster för hon trode jag hade svårt att andas pga att jag inte hade sovit något inatt.

Det tog ca 1- 1½ timme att somna (ca. 01.00) vaknade för att jag var jätte varm (måste ligga under tecket för att kunna sova) så  jag vaknade vid ca 03.35 och kunde inte somna om :(

Det var nog allt jo juste ska se på film idag med Fatin och mamma, ska se "Triangle" en skräck film :D kommer sitta med en kudde knät :P hihi men jag älskar skräck oj jag såg på film igår okså "due date" (stavning) :D


men nu får ni ha det bäst alla :)

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0