No See No see

Det var ett tag sedan jag skrev hihi :P ja men idag var sista prao dagen :D (fast det var ju bara tre dagar tot :P) balen var i torsdags förra veckan :D OMG det var så roligt och det var även en kille i min klass som kollade på mina bröst :P haha *STOLT* haha nej bara skoja.

Jag fick nästan bara komplimanger om mitt hår :( / :) min mamma gjorde frisyren, alla trodde det var hos frisören ( bild kommer när jag har fått dem :D)

På onsdag bär det av till LISEBERG :D kommer hem halv 3 på natten :) *Gäsp*

hihi det var nog allt för nu ;)

PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin blogg du har:D

2011-06-13 @ 18:54:36
Postat av: Anonym

Hej! Jättefin blogg igen;)

Kommenterade den andra kommentarn också;)

2011-06-13 @ 18:57:34
Postat av: ourphotos

snygg blogg

2011-06-13 @ 19:01:05
URL: http://ourphotos.blogg.se/
Postat av: lolllan (:

Kuul, jag ska till Liseberg på Fredag <3

2011-06-15 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0