The ark :D

Malmlöfestivalen slutade i fredags och då var jag och såg på The Ark 23.30 :D
stod längst fram och fy fan vad jobbigt det var :P  och så dog min kamera :(

Lite bilder:)

wiee :D

Dagen innan, Torsdagen så var jag och kolla på Rix fm festival :D och här är några bilder :D

Jay Smith :)

Tove Styrke :)

Nicke Borg :)

stella mwangi :)

Mohombi :D

Sunrise Avenue :)

Chris Medina <3

Danny <3333

på onsdagen så kollade jag på Eric Saade och så smart som jag e glömmer jag kameran på den VIKTIGASTE dagen under malmöfestivalen :( så jag har alla bilderna på min mobil och kan tyvärr inte föra över dem på datan för jag har ingen kabel :( men jaja sånt e livet :P

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0