Nytt :D

Hej på er!

För ca tre veckor sedan var jag och mamma i Falkenberg och handlade lite kläder på Gekås Ullared, och detta är vad jag köpte:

Köpte även två Harry Potter filmer och två filmer med Johnny Depp :)

Sedan var jag hos Hanna i en vecka och då köpte jag detta:

Från h&m
Blev inte så bra bilder :P (ps: Hanna, ni ska få pengarna ;) )

Sedan var vi i Värmland och då åkte vi in på Strömstads köpcenter som heter Nordby och jag köpte 1kg godig (Tänk er halva h&m på mobilia i Malmö, så stoer är det, kanske lite större :P)

Det senaste jag köpte var i Fredags och det var dessa supersnygga stövlar på skopunkten:

Svarta :)

Sen var det inför skolan och det köpte jag igår, och det är detta:

Från kicks :)


Från Akademibokhandlen, en kalender och ett "ämnes"-block :P

Och så köpte jag hårfär och resultatet blev såhär:

(vet inte om det syns så bra men det är rött :3)

Det var väll allt :)

PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: Hannananan

Wa!

Du passar sjukt bra i rött hår :D

2011-08-23 @ 14:41:12
Postat av: JuLia

S N Y G G T !

2011-08-25 @ 22:28:58
Postat av: Alice Herbst

Jävligt snyggt på dig! :D

2011-09-06 @ 21:07:59
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0