några dagar ;)

Helluw!!

jag har tyvärr inte bloggat på några dagar men här är lite uppdate :P

I går: så var det så himmla skönt väder, och så vill jag ha lite färg så jag solade lite och gjorde lite annat typ :P
vi(här hemma) städade lite oxå. dem skulle komma och ställa en kontainer, så vi kastade så j*vla mycket (vill inte svära :P). I skolan hade vi besök av en sån kille som skulle ha en "föreläsning" för eleverna i skolan och för föräldrarna på kvellen. och det han föreläste om var om datasäkerhet och sånt.

Till alla er som har bilddagboken:
om ni har bilder ute när ni har typ jätte u-ringat och push-up bh eller något liknande, lägg inte upp dem på bilddagboken, dem kommer upp på en sida som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter men ialla fall så säljer dem de bilderna.

Till er som tycker Lunar storm är mobbat:
det kanske e det, jag har ialla fall inte lunar. hur som helst så dem som äger lunar äger bilddagboken... jag vet "jag visste redan det ", det är inte direkt någon nyhet.

Idag: har inte hänt så mycket, har varit en lång dag i skolan och imorrn är det nationella prov muntliga i matte och englska :( vill inte (och jag tycker inte om mina lärare/har fått mina omdömen )

OJ... detta blev mycket :P men ha det så bra så ses vi på bloggen snart :)

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0