HallåTjenaHej !!

Helluw !!
Nu har man ÄNTLIGEN kommit hem från lilla Hanna panna :P nej jag skoja bara med dig ;)
Men man har iaf kommit hem, till min sköna och mysiga säng :)
Den här helgen har gått så snabbt :'( men kul har jag haft :D
Igår träffade jag och Hanna en massa trevliga personer :) vi var på barsebäck och grillade lite marschmallow (har absolut ingen aning hur det stavas :P)
Idag var jag jätte smidig när vi hade lite bark båts reacing i bäcken, för att jag satte mig i brännäslor :( det var inte skönt :p sen efter det satte jag handen i brännäslorna :( haha jag är så jävla smidig asså ;) haha
Och nu kommer jag och Hanna inte träffa varandra förrän sommarlovet :(
man jag kommer ha riktigt kul iaf innan dess men kommer ha ännu roligare då :D
PUSSPUSS på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, läste i en skönhetstidning att brännässlor skulle vara bra för hyn ;D

2011-04-19 @ 21:53:11
Postat av: HAnnanana

shit, komentaren blev svart O_o

Kan man inte ändra på det ?

2011-04-19 @ 21:53:58
Postat av: Linnéa :D

checka min blogg ;D

& följ mig via bloglovin ;*

2011-04-23 @ 11:23:21
URL: http://onlytheoneyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0