Creepy!



This is a true story ;P

Detta som jag  ska berätta nu hände tidigare idag när vi var ute och gick.
Vi gick ner till ån som finns här.
Då ser Hanna något i vattnet.
-Vad är det som ligger där?- frågade Hanna
-Jag vet inte - sa jag.
sen tog jag en pinne och vände på det.
-Det är ett cyklop. vem är det som har badat här så tidigt på året? -sa jag
- Det kanske är någon sam har dött här, drunknat !?! -sa Hanna
-Nej, säg inte så - sa jag.

Plötsligt hör vi någon som säger; Hej
Både jag och hanna skriker och vänder oss om och där står en liten flicka, som sedan frågar ifall vi vet något bra blommställe för hon vill ville plocka till sin mormor.

Det läskiga är tidpunkten och att den lilla flickan låter så sjukt vuxen på rösten. Gissa om jag och Joanna var skraja när vi lämnade den lilla flickan bakom oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0