Tjenare<3

Hej!! då har man kommit hem från skolan typ, har hjälpt syrran med lite matte :P
Idag var det riktigt roligt i skolan.

Vår ordinarie lärare var sjuk idag och vi skulle ha vikarie men hon kom typ 30min
efter att lektionen hade börjat så alla gick utom 3 killar en av dem knasa oss om var vi var
 :@ haha men sen kom hon mot oss så alla fick panik och börja springa och sen halka en kompis :(
men hon klarade sig :P men sen efter ett tag kom en annan lärare och så fick vi gå bort till salen sen
skulle vi hämta sånt papper om sexuallkunskap :S men pappret fanns inte ens :P
Sen var det sånna sexor som ville ha kramar av mig och sånt :P men sånt är livet... :P och jag fick
vänta på Fatin tills klockan var typ 16.00

Imorn är det Tema/friluftsdag! och då ska vi vara på sibbarp och sen finns det 11 olika grupper som ex.
Eldig, finger färdig, sökande, studdsig m.fl. och jag blev ju då Fingerfärdig :S

Men ni får ha det riktigt bra för nu ska man handla lite mat till imorrn :P

Puss hej<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0