Natti Natti<3

Hej!! idag var man ju på café annorunda någonstans i skåne... på vägen dit tror jag att jag tog typ 200 bilder och jag skojar inte :P Sen gick vi en prommenad på naturresservatet (stavning) och där dog min kamera :( för där va det riktigt fint. När vi gick på starnden hittade jag en källa men närmare skogen men kälan gick ut i havet, lite söseri med sötvatten man kan dricka men det e ju moder natur som har bestämmt detta :P men hur som helst så fråga jag min mamma om man kunde dricka vattnet och hon sa "att det kommer ju från en källa, men man ska vara försiktig att dricka vatten som är stilla" så jag smaka på vattnet och det var till och med godare än det i kranen :P men det e sant. Efter att vi hade varit där åkte vi och handlade mat och jag hittade en ED Hardy väska för 200kr men såklart hade jag glömt mina pengar hemma så den fick jag inte :( en sen åkte vi hem till Joachim och gjorde mat sen kom morfar dit och Isabell stannade ute med Hampus och några andra där ute :P men sen kom dem in och sedan kollade vi på film och det blev "green Zone" början var tråkig så jag gick in till Hampus och isabell så vi gjorde annat sen när filmen nästan var slut gick jag in i vardagsrummet och tittade klart :p

Men nu ska jag sova så ni får ha det riktigt bra :)
Puss på er <3<3


På café annorlunda :)


Vy påväg ner till stranden på naturresservatet (stavning =S)


Gången :P


Café annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0