Hemma från skolan =)

Hejsan !!! Ja då var man hemma från skolan,
som ni vet fotograferades vi idag :) men jag
blev inte så bra... men jga har alltid suttit på
varenda skolfoto i hela mitt liv och nu fick jag
ändå sitta :(... HAHA bara skoja för en gångs
skull fick jag lov att stå och Frank i min klass
erkände att hans hår va bögit :P haha nä men
han sa " kan inte jag få byta sida för den här
sidan ser bögig ut" och fotografen svarade med
" ja det gör det " :P men har varit rolig dag för
jag och bästaste Fatin va lite i limhamns centrum
och kolla lite :) men nu ska man vila lite mår piss
har ont i halsen och förskyld så jag tror inte det blir
någon skola imorrn om det inte blir bättre tills imorrn
men ni får ha  det gött allesammans!!!

Pözz <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0