Hemma <3

Hallå !! Då har man kommit hem från en trevlig dag på stan för att
äta och se på "SALT":)Filmen var riktigt bra men inte ett så bra men
slutet var bara så för att dem ska kunna göra en tvåa :P men innan
bion så hade vi varit på Jensens Bøfhus ;D det var trevligt men jag
tyckte att det blev lite tråkigt på restaurangen för det fanns inget att
snacka om så jag läste lite i min bok (jag tycker inte om att läsa, men
om jag ska läsa så är den bra, den heter "djävulens märke")

Men nu ska man lägga sig e över trött PUSS HEJ<33

 



Och såhär såg jag ut typ :P



Min mat, åt inte upp allt, jag var riktigt hungrig när jag beställde men
maten var "Mäktig" :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du va, du ser dig inte riktig lik ut.

vi vill se killarna jooooo

2010-09-12 @ 01:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0