Hejsan<3

Hejsan!! då har man kommit hem, har varit på stan med Fatin en liten stund efter att ha gått runt och ställt lite frågor till dem olika parti stugorna :P och sen har man varit på BUP (eller hur det nu stavas) För att dem ville prata med mig om hur jag har det med Isabell hemma :( skit tråkigt men jag var tvungen :P





Måste ha dessa plagg, är liksom kär i dem :P |
                                                                            |
                                                                            |
                                                                            V


Pussipusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det med isabell?

2010-09-11 @ 15:20:39
Postat av: jojoJohnsson..

vet inte

2010-09-11 @ 16:43:37
Postat av: Hanannana

Leopard koftan är sjukt fin :D

2010-09-14 @ 17:10:36
Postat av: JojoJohnsson...

det tycker jag med :)

2010-09-14 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0