Hanna igår och idag =)

Hej alla!! Igår åkte man till finaste Hanna i Dösjebro :) jag hann i
nte lägga upp något då
för att hon ringde till mig typ kl sju på
morgonen :P men man gjorde inte så mkt då men idag ska man
till Malmö och handla lite på Trianglen :) om en viss person läser
detta ,och den personen vet vem jag menar, får den gärna komma
och prata med mig som ni ville =P 
  När vi kommer tillbaka ska vi
till mitt gamla hus och kolla lite på det men bara om vi hinner men
annars åker jag hem till malmö :)


Puss på er alla <3






Kommentarer
Postat av: Hanannanana

Ska du inte lägga upp det du köpte ? :D

2010-09-06 @ 16:31:09
Postat av: jojoJohnsson..

Jo men jag har inte orkat fotat det och sånt... men imorrn kommer det väl upp :P men det e ju lite sent men bättre än aldrig :P :D

2010-09-06 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0