Förlåt alla <3

Hej !! nu sitter man vid datan efter en dag i skolan... känns som att man kommer
dö, eftersom man e förkyld ocg sprang Cooper i typ -10 grader ute :P
men bläddra neråt :P



Mitt liv kommer inte aldrig att vara sig likt igen, allt förändrades till en mardröm när
jag flytta till Malmö, jag fick bara ha 8 underbara år sen förvandlades allt!!!
Jag trivs varken hemma eller i skolan eller i Malmö det finns bara några få ställen
där jag kan va mig själv utan att behöva ljuga för alla!!!

Förlåt alla jag har ljugit för (bara vissa av er )  ):

Puss Puss På er <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du hade det bra hemma, vad har hänt.

Hade ni inte det bra när ni flyttade in till Malmö och du började på lindeborg?

Såg ut som du och din familj var lyckliga när din mamma hade kille och du halvsyskon fast jag kan ha fel......

2010-09-30 @ 18:50:25
Postat av: Ägaren...

jag vet varken om du har rätt eller fel :S

2010-09-30 @ 19:43:30
Postat av: Anonym

Skulle inte du flytta och din mamma utomlands???????

2010-09-30 @ 21:01:30
Postat av: Anonym

Tänker på dig kram

Trodde du trivdes i malmö och var glad när du flytta in ditt.

2010-09-30 @ 21:12:23
Postat av: hannananan

har du slutat blogga elr? :S

2010-10-03 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0