Klar och längtar som fan :)

Nu e man klar med alt som man skulla göra; packat och städat !!
haha nu åker man imorgon AHHHHHHHHHHH :D haha har alltid velat åka till USA
och nu äntligen händer det :P men jaja man va en liten stund i skolan och kolla
vad jag skulle göra nu när jag var borta och så skulle jag egentligen göra ett
prov oxå men det blev inget, skönt för jag hae inte pluggat tillräkligt :P men jaja
idag händer det inte mycke måste bara Andas ordentligt :P haha

PUSSPUSS;*<3


HAHA :P FUUL BILD JAG VET :P

Kommentarer
Postat av: b

Va kul vill me åka men du måste blogga :p

du får ta med datorn eller skicka till din syra så hon kan uppdatera

2010-10-25 @ 15:18:32
Postat av: Anonym

du e söööööt på bilden

2010-10-25 @ 19:24:17
Postat av: JoAnNa

jag kommer inte att ha med mig datan och JAG kommer att blogg inte min syrra eller någon annan !!!!



Tack för att du tycker jag e söt på bilden :)

2010-10-25 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0