jaha!!!

I morse checka man ut från hotellet för att åka till Blue ridge mountain, och på väg dit har vi nu stannat för att sova så nu bor vi på ett klassiskt amerikanskt hotell :-) haha vi har suttit i bilen i 12timmar från det att vi åkte, vi har ätit på bk, och ska nog gå ut och över vägen och äta på antagligen kentucky fried chicken eller McDonald's haha:-) klockan är 9. 40 här så ni ligger och sover, jag kommer inte att kunna sova för det har jag gjort hela dagen:-P men jag var vaken när vi åkte på motorvägen genom Atlanta, ni skulle ha sett hur det häftigt det var att åka där med dem husen:O men ni får ha det riktigt bra i kylan men det ska jag oxå ha, i kylan ;-) PUSSPUSS ;*<3

Kommentarer
Postat av: HAnnananana

JAG ÄR AVIS :D

2010-10-30 @ 19:47:33
Postat av: mamma

Hej snäckan!! saknar dig massor =)

2010-10-30 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0