Hej !!

Nu e man hos pappa, ska sova där inatt och så ska man ta bussen till skolan kl 07.00
OFTA!!! :P jag ska ta bussen en timme innan skolan :S Jag stack till pappa för att
morfar tog ner min dörr :( jsg behöver ju den för *** :P haha skoja men idag har man bara tråkat
:( Och man har ju fått ett par fina glasögon :P nej jag ser fan ut som något :P men snart "måste" man gå och lägga sig :( NOOOOO, Men jag ska inte till skolan imorrn :P men var fan ska jag ta vägen då !! jag kan inte gå hem för där e morfar och jag kan inte vara hemma hos pappa :S haha men jaja ...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skolan undrade vart du tog vägen. Ring hem!

2010-10-19 @ 09:32:36
Postat av: Anonym

Ojsan, nånting hände, din USA biljett har blitt avbokad???

2010-10-19 @ 09:54:28
Postat av: Anonym

Är din morfar inte klok?? så kan man fan inte göra :((

vad säger din mamma eller hon vet inget :-D



Hur blir det med din flytt, skulle du inte flytta till hus???

2010-10-19 @ 10:47:01
Postat av: Anonym

Shit va drygt :p

kan du inte gå till din styvbror

2010-10-19 @ 13:20:00
Postat av: Anonym

vill se dina nya foto :p

2010-10-20 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0