Framme :D

hej!! klockan är halv sju här i tampa och halv ett på natten i sverige. man kom fram på tisdagen kl. 20.00 (florida Tidzon) först stt men på sas från kastrup och byta plan i Washington DC och d¨är fick man stå i kö  i en timme för att få komma in i USA :P riktigt drygt. sen satt man på United Airlines i tre timmar, så man kom fram till det 5 * hotelet 21.00 (min tidzon) idag har man varit på Wallmart, det e som Ica maxi men typ tvågånger så stort :-P där köpte man Justin biebers bok :P first step 2 forever för $15.39 sen var vi på ett shopping center kallat International Plaza (vet inte stavningen :P) sen har man badat och solat i ungerfär en timme och fick så jävla mycket färg men imorgon blir det oväder !! jag var ju så jävla smidig så jag glömde USB kablen hemma så jag har inga bilder att lägga upp nu men jag kommer att få låna pappas så länge och Louise skulle ta med sig en kabel som pappa tror kommer att pasa till min kamera. men Florida e NICE

Ni får ha det bra i vinter vädret medans jag njuter i värmen :P jag ska tänka på er!! saknar er!!

PUSSPUSS;*<3


Kommentarer
Postat av: Hannanan

Fan vad coolt att du är i usa nu :D

Vi forskar om usa nu <3

2010-10-28 @ 18:58:27
Postat av: Anonym

vaa nice

2010-10-28 @ 23:15:51
Postat av: Bellish

haha joanna!

USB kablen e nt hemma!

Säg till pappa att köpa 2st converse till mig i stl 39 och ett par lime gröna i stl 36 :) han får pengar av mig sen om han vill ha!

Puss hälsa!

2010-10-29 @ 19:54:26
URL: http://bellajohnsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0