DÅ åker man snart ;D

Sha sha !! På tisdag gäller det då ska man äntligen åke till USA, Florida :) och idag har köpte mn en Everest jacka: 999kr på Stadium


Nu ska man plugga lite till ett prov jag har imorn men som jag hoppas på att min lärare har glömt att jag ska göra för att jag har inte pluggat :P man har packat klart nu men innan man börjar plugga ska man in i duschen, imorrn ska man städa på mitt rum.. :( me jag måste :P haha men jag har inte slutat blogga och kommer att blogga och lägga upp bilder när jag e i USA...

PUSS PUSS<3

Kommentarer
Postat av: HAnnananna

Whha, Jag kommer sakna dig.

Och snygg jacka föressten :D

2010-10-24 @ 22:06:00
Postat av: JoAnNa

haha jag kommer att sakna dig med.

tack :)

2010-10-25 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0