yees!! äntligen!!

hallå :-P nu har man äntligen kommit till den staden som var en del jag varför jag följde med, vi är nu i Miami, miami bitch HAHA det står på kläderna här, men det heter miami Beach vilket faktiskt är två olika städer :-P man vet var affären som bara finns i la och i miami e någonstans. För typ två dagar sen så blev min semester förstörd men jag bort ser från det, för då var det rena kriget mellan mig och Louise haha och i morse blev det också rena kriget för att jag tog en timma på mig i duschen och hon där som pappa bor med tog i sönder mina byxor. Idag köpte man en Tommy Hilfiger kofta:-) ett par Reebok skor, två par tröjor och något till fatin och chattis, men har fortfarande inte hittat till söta Hanna det e svårt... men men har varit i daytona ett fint ställe, på lördag ska nån till Orlando och in på Disney land haha men det kommer nog att bli kul :-) på måndag åker man hem och på tisdag morgon e man i Sverige :'( jag skulle jätte gärna vilja flytta hit det e riktigt fint i hela usa(där jag har varit...) ps mamma vi två, bara vi två ska åka hit till usa och kanske Hanna kan få följa med får prata om det när jag kommer hem, vilket jag inte vill, känner mig som hemma mycket säkrare och tryggare :-P Pusspuss ;-*<3

Kommentarer
Postat av: Hannananan

Saknar dig som f*n. När du kommer hem måste du berätta ALLT som hänt dig osv. :D

2010-11-04 @ 11:14:37
Postat av: Bella

hahah joanna, louise ska köpa nya byxor till dig!

Allt hon förstör ska hon fixa nytt!!!!!!! Haahha jag är klart bässsssst!<3

Hälsa Pappa och Louise!!

2010-11-04 @ 11:28:01
URL: http://bellajohnsson.devote.se
Postat av: Janicke

Då blir det till att skippa allt godis odyl. framöver och spara alla pengar om vi ska åka dit du och jag ;-)LoveU xxx

2010-11-04 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0