vill inte hem!!

Hejsan, nu är man i en liten stad, i South carolona, som påminner om London eller något gammalt franskt ställe typ :-P. Haha men nu har jag troligtvis ätit den äckligaste pizzan i mitt liv :-P pappa och Louise åt musslor, uuhrrk :-P man har lämnat bergen där det var ännu källare än hemma i Sverige:-P. Jag e ledsen för att jag inte lägger upp några bilder för att jag får inte lov att använda datanätet så jag får använda pappas lur, det e ju halloween i usa och exakt alla, både vuxna och barn klär ut sig SKIT HÄFTIGT för att man kan inte ens få tag på något liknande dräkt i Sverige ;-) men nu har pappa och Louise gått ut och festar jag är ju under 17år och får inte vara ute själv utan någon vuxen :-( bara en vecka kvar :'(men nu ska man snart sova... PUSSPUSS ;-*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0