Hemma :'C

Jaha nu var man hemma igen och kan äntligen skria på em dator (har använt pappas lur) men jag kommer att lägga upp några av 700 bilder...:P man får hoppas att min väska blir hemskickad imorgon eftersom den inte han med flyget till kastrup eftersom den låg typ längst in i planet, så den försvan i mellan landningen i washington! men det jag tycker e helt ofattbart är att jag har varit i fem stater på två veckor :P jag förlorade 6 timmar på flyget och har sovit 3 timmer typ och hade jag varit i usa nu såhade jag sovit eftersom klockan där e halv sex på morgonen ... så nu ska ag vila lite sen kommer nog bildern upp! PussPuss ;*<3

Kommentarer
Postat av: Hanananannana

nu får du ta och ladda upp bilderna, jag är förväntansfull ! :D

2010-11-10 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0